FOTÓK – Klasszikus kirándulás, újratöltve: Vigyázó, másképp, máshol, másokkal :-)

Sasbérc-csúcs, lent a Menyasszony fátyla vízesés

Így már úgy hangzik, mintha ismét feltaláltuk volna a spanyolviaszt, bár – Boti barátomat idézve – eddig 967-szer voltunk már a Vigyázón/Vlădeasa. 🙂

Volt viszont új elem is: reggel a pizzázóban pizza (és reggeli) helyett két pohár pálinkát vásároltunk Ákos barátommal, majd a fenti parkoló közelében lakókocsiból mindenfélét árusító Angélától V33 vodkát. Magyarországi barátomnak azért jó volt az ötlete, s vodkát megtoldottuk egy kis Teddy műanyagüdítővel 🙂

Ezúttal viszont Zattler Arnold új útvonalat talált ki számunkra: a Menyasszony fátyla vízesés előtt a piros kereszt turistajelzésen feltértünk, majd a kaptató után kiértünk a Sabérc-csúcsra, innen a Fehér-kövekhez vezetett az ösvény, a túra első része a Vigyázón „csúcsosodott”.

Innen a piros pont jelzésen leereszkedtünk az erdőbe, majd vissza a Havasreketye központjában parkolt kocsikhoz.

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!